wtorek, 23 stycznia 2018

Romantyczny Tag

Zapraszam Was na kawałek czegoś romantycznego 
oraz mixmediowego zarazem :)

Jest to romantyczny tag, który idealnie nada się na prezent dla bliskiej osoby.

Tworząc go wykorzystałam techniki mixmediowe,
nie obyło się bez gesso, pasty strukturalnej, czy farbek akrylowych.
 Wszelkie preparaty ukryły papiery na jakich pracowałam ale mogę zdradzić, 
iż były to papiery z kolekcji Lemoncraft- Daydream.

A wykończenie to już kwiaty, które grają pierwsze skrzypce, a ich tłem są urocze koronki.
Oczywiście musiałam dodać nici oraz sizalu tu i ówdzie,
 bo jakoś tak lubię, kiedy coś wystaje tu i tam.

Na koniec całość posypałam skrzącym się brokatem, którego urok ciężko uchwycić na zdjęciu ;)

 Cały proces z powstawania już  na moim kanale You Tube serdecznie zapraszam!



Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:

Lemoncraft


oraz

SnipArt:





















6 komentarzy:

  1. Bardzo piekny tag! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE wygląda. Każdy szczegół przykuwa uwagę! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza!Pięknie się prezentuje. Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt:) Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kwiatowy a jednocześnie zimowy :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft. 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny tag!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva

    OdpowiedzUsuń