piątek, 20 października 2017

Moja Kolekcja papierów "Wspomnienie" Pierwsze Strony do pobrania

Kochani z radością chciałam przedstawić dwa pierwsze papiery z kolekcji, którą sama zaprojektowałam .

Są to moje pierwsze kroki z tego typu projektami więc proszę o wyrozumiałość dla pewnych niedociągnięć.

Projektowanie tych papierów miało mi posłużyć za wprawki przed spełnieniem mojego marzenia, jakim jest projektowanie i produkowanie takich papierów, ale do tego jeszcze długa droga...

Tymczasem zapraszam Was do bezpłatnego pobierania papierów oraz korzystania z nich do woli.
Pamiętajcie tylko, że papiery te są przeznaczone tylko i wyłącznie na użytek własny.

Co tydzień, w każdy piątek na moim blogu odnajdziecie dwa lub trzy kolejne papiery z tej kolekcji wraz z inspiracją od zaprzyjaźnionych projektantek.

Na pierwszy ogień leci inspiracja od Scrapkate, która jest dla mnie, jak i dla wielu innych  dobrą duszyczką w świecie scrapbookingowym, naszą scrapową mamą, mentorem i wsparciem.

Muszę przyznać, że kartka ta była moim prezentem urodzinowym...
Jest wspaniałą ozdobą na mojej półce :)

Zapraszam na film od Kasi a także zdjęcia pięknej karteczki:









Film Kasi:




Bezpłatne papiery do pobrania (tylko do użytku personalnego):








 Na kolejną porcję papierów zapraszam już za tydzień, wraz z nimi kolejna inspiracja, od kolejnej projektantki !!
Do zobaczenia!



7 komentarzy:

  1. Aga, trzymam kciuki, jestem Twoją największą fanką (póki co ;) ) Piękne papiery, super się na nich pracowało! Tak trzymaj!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się i jest to już kolekna moja ulubiona kolekcja :-D teraz jeszcze sprawdzę jak się drukuja :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne papiery :) na pewno wykorzystam i trzymam mocno kciuki :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga !! Spelniaj marzenia, bo w koncu odnalazlas siebie :-* twoja wierna fanka :-D

    OdpowiedzUsuń