piątek, 27 października 2017

Moja kolekcja "Wspomnienie" papiery 03 i 04.

Dziś na moim blogu gości Joanna Ryba, bardziej znana jako "Co ja narobiłam!" 

Joasi przypadły papiery 3 oraz 4, czyli rower w stylu retro oraz papier, który jest ślicznym delikatnym tłem :)
'
Uwielbiam prace Joasi za ich idealne  wykończenie oraz umiejętność uzyskania efektu "WOW" przy wykorzystaniu prostych technik.
Jej prace nigdy nie są "przesadzone",
 ale zawsze mają w sobie to coś!

Joasia przygotowała z moich papierów śliczną kartkę,
spójrzcie na fotografie oraz film na kanale Asi.

Papiery do pobrania na dole :)




Film Asi:



Pliki do pobrania
*kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "otwórz link w nowej karcie" następnie obraz pobierz korzystając z opcji "zapisz jako", w razie problemów z jakością napisz do mnie :)




Czekam na Wasze prace będzie mi milo jak się nimi podzielicie!!

1 komentarz:

  1. Agnieszko, papiery są wspaniałe. Gratuluję Ci pomysłu i talentu i chyba najbardziej odwagi!
    A papierki u mnie pocięte i już użyte. Dziękuję, że nam je udostępniłaś :*

    OdpowiedzUsuń