środa, 17 maja 2017

Wyjątkowy Album w stylu Shabby Chic...

Kochani.....

Wiele twórczych chwil mam za sobą i czas najwyższy przedstawić je na blogu!

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia zdjęć albumu, jaki wykonałam dla mojej pierwszej scrapowej koleżanki.

Ten album to prawdziwy grubas! 
Spowodowane jest to tym, że nie mogłam się oprzeć dodawaniu kolejnych ozdób i dodatków,
dodawałam, kolejne pomysły wpadały do głowy a ja nie mogłam im się oprzeć :D

Nowa właścicielka już od dawna cieszy się swoim albumem a ja chętnie podzielę się z Wami efektami mojej pracy.

Album jest ogromy a moim założeniem było aby pomieścił wiele zdjęć, tych mniejszych, ale również takich w rozmiarze 13/18 :)

Całą pracę wykonałam sama-
Baza albumu to okładka z kartonu oklejonego papierem z bloku technicznego i ozdobionego papierami firmy Prima Marketing
bindowanie za pomocą systemu "hidden-hinge".

Użyłam mnóstwo kolekcji papierów różnych firm:
papiery z zagranicznej sieciówki Action;
 13arts "Aura Rosa"
Białe Kruczki "Bon Voyage!"
Altair Art
UHK Gallery;
i wiele wiele innych ;)

Oczywiście poza papierami główną rolę w albumie grają wszelkiego rodzaju dodatki- tekturki, zawieszki, koronki, kwiaty, szklane kamienie....

Sprawdźcie sami!

Na okładce wykonałam mini kompozycję z kwiatów oraz buteleczkę zakupioną w Retro Craft Shop, wypełniłam ją lśniącym proszkiem ;)

Dodatkowy element to metalowa sakiewka przymocowana w taki sposób aby się nadal "dyndała" ;)




Kolejny element okładki to wzory wykonane pastą strukturalną oraz maską firmy 13 arts, a także odrobina białego gesso tu i tam...





Zamknięcie albumu wykonałam z metalowego łańcucha zakupionego w RetoCtaftShopie,  ozdobionego dodatkowo różnymi zawieszkami, 
oraz za pomocą kółek do albumu...











Album składa się z wielu stron :D 





A oto niektóre z nich :



















Calutki album można obejrzeć na moim kanale YouTube:


Czekam na Wasze opinie w komentarzach!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz