wtorek, 12 grudnia 2017

Kartkowe szaleństwo czyli 4 kartki urodzinowe...

Czas na odrobinę inspiracji ode mnie!

W mojej pracowni co nie co nieco sie działo ostatnio. 

Przedstawiam Wam 4 zupełnie różne kartki urodzinowe :)

Każda jest urodzinowa, jednak każda dla zupełnie kogoś innego :)

Na pierwszy ogień optymistyczna kartka z przesłaniem, niekoniecznie urodzinowa, ale w moim przypadku poleciała do kogoś  z tej własnie okazji :)








Na kolejny ogień leci karteczka z okazji 60 urodzin dla pewnej Pani.
Stąd dużo w niej kwiecistości!





Dla odmiany coś w bardzo męskiej formie!
Po prawej stronie pudełko do kartki a po lewej sama kartka.
Na sznureczku zawieszone są metalowe trybiki oraz tagi z cyframi 4 i 0 co daje nam magiczną okrągłą urodzinową liczbę :)


A na koniec moja ulubiona kartka!
Wykonałam ją z okazji urodzin dla mojej mamy :)
Tekturkę z "Fabryki Weny" embosowałam na gorąco białym pudrem, die-cuty podkleiłam dodatkowo czarnym papierem no i nie szczędziłam kwiatuchów :)






Jestem bardzo ciekawa, która Wam najbardziej przypadła do gustu?
Czekam na Wasze komentarze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz