czwartek, 14 grudnia 2017

"Trochę lata-zimą... A Co!"- Czyli album letni.

Witajcie!

Co dziś mam dla Was ciekawego??

Album, którego fotografie czekały na "ten" moment, jeśli chodzi o ich publikację :D

Album wykonałam we wrześniu i poleciał on do Francji, a przypadkiem tak się stało, że powstał na kolekcji Prima Marketing "French Riviera".

Teraz kiedy za oknem szaruga, a za pasem święta, dla wspomnienia letnich chwil prezentuję mój wakacyjny projekt!


Na okładce kwiaty z materiału jutowego oraz papierowe w kolorze miętowym.




Strony są bogate ze względu na papiery jakich użyłam.
Moja rada dla Was:
Jeśli macie mało czasu na wykonanie albumu użyjcie papierów, których nie trzeba za bardzo ozdabiać.
Ja dodatkowo wykorzystałam elementy znajome, które szybko się robią, takie jak "flapki", czy kieszonki dolne i boczne.










Nie omieszkałam też zaszaleć wykonując mini kompozycje letnie, ale i te były łatwe i szybkie w wykonaniu, dzięki elementom z kolekcji, które do siebie pasują.



W każdej ze stron znalazła się mata z doklejonym "chwytakiem", każda też ozdobiona różnymi stemplami.




Jeżeli jesteście ciekawi jak albumik wygląda dokładnie to zapraszam na film:





Jak Wam się podoba moja Letnia inspiracja?
Czekam na Wasze komentarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz